מארזי יין לפסח

מארזי יין לפסח

לכל אירוע מתנה מתאימה משלו וכאשר אתם מתארחים אצל חברים או בני משפחה בחג הפסח, או כאשר אתם מחפשים מתנה להעניק לעובדים, ללקוחות או לשותפים שלכם לכבוד חג הפסח, קשה לחשוב על מתנה מתאימה יותר מאשר מארזי יין לפסח. ובכל זאת, גם כשברור לכם שזאת המתנה שאתם רוצים להעניק לכבוד החג, עדיין חשוב לעשות את זה נכון ועל כך נדבר בשורות הבאות.

מארז יינות לפסח – לבחור נכון

ככלל, מארז יינות לכבוד חג הפסח היא מתנה אלגנטית, שכל אחד אוהב לקבל וגם מתאימה מאוד לציפיות. לצד זאת, מארזי יין לפסח יכולים להגיע בצבעים שונים ולא רק מבחינה ויזואלית. לצורך העניין, יש הבדל משמעותי בין מארז של יינות קידוש מתוקים וזולים ובין מארז של יינות יוקרה. יש הבדל בין מארז של יינות מתוצרת ישראל עם כל המסר החשוב שהם מעבירים ובין מארז של יינות יוקרה ממותגים בינלאומיים מובילים עם כל המסר שהם נושאים בעצמם. אז מהו המארז הנכון לכם? את זה אתם צריכים להחליט בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר ובהתאם לרצון שלכם לספר למקבל המארז עד כמה הוא חשוב לכם ומאחר ומדובר במארז ייעודי לחג הפסח, אי אפשר להתעלם מההקשר המסורתי של החג.

מארז יין מותאם למסורת של חג הפסח

בבחירת מארזי יין לפסח חשוב כאמור שתבחרו את היינות שמשקפים את מה שאתם רוצים להגיד לאדם המקבל את המארז אבל גם חשוב מאוד שהמארז יתאים למסורת של חג הפסח. זה אומר שאתם חייבים לבחור יינות כשרים, רצוי כשרות מהדרין ושהיינות צריכים להיות בעלי כשרות ספציפית לחג הפסח. כמו כן, על אף שהם לא נחשבים ליינות האלגנטיים בחבורה, יינות מתוקים לקידוש ולליל הסדר כולו הם מרכיב מפתח בכל הסוגים של מארזי יין לפסח וגם אותם אתם רוצים לשלב לצד המרלו, הקברנה סוביניון והשירז. כמו כן כדאי גם לגוון יין אדום עם לבן, זנים שונים של ענבים ובצירים ואולי אפילו יין מוגז עכשווי שכולם אוהבים. והכי חשוב – יינות כחול לבן מהענבים הטובים בעולם.

יקב רמת נגב הוא אחד מיקבי הבוטיק המצליחים בישראל, יקב משפחתי סופר מקצועי הממוקם בקדש ברנע ומביא אליכם יינות קלאסיים ממגוון זנים ובצירים, המיוצרים בתהליכי ייצור קפדניים מאוד ובכפוף לביקורת טעם ברמה בינלאומית. אצלנו ביקב רמת נגב תוכלו למצוא גם מארזים אטרקטיביים מוכנים מראש לחג הפסח ובכשרות מהדרין מלאה. רוצים כבר להזמין? התקשרו עלינו עוד היום בטלפון 08-6555849.

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      להתראות!
      אינך בגיל המתאים לבצע רכישות באתר.
      ברוכים הבאים לרמת נגב
      האם את/ה מעל גיל 18?

      אזהרה: מכיל אלכוהול
      מומלץ להימנע משתיה מופרזת