סדרת נווה מדבר

סדרת נווה מדבר

סדרה המנציחה את החדשנות והמקוריות של יינן היקב. בלנדים נפלאים של מבחר זני ענבים אשר נבצרו מחלקות שונות ברמת הנגב ובהר הנגב.

orange 22 13X18

אורנג' , נווה מדבר 2022

הרכב: היין הופק מענבי פינו גרי וסמיון

הכרמים: אשר נבצרו בכרמים מובחרים מהר הנגב.

תהליך ההכנה: בתהליך היצור התירוש הותסס והושרה עם הקליפות למשך שבועיים למיצוי מקסימאלי של הארומה והצבע.

מאפינים: יין יבש. 12.5% כוהל היין בעל גוף בינוני, רענן ועמוק.  בפה מורגשים טעמים של אגוזים, קליפות הדרים ותה ירוק. ליין טאנינים עזים, סיומת עשירה וחמיצות מרעננת.היין יושן 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי.

המלצת הגשה: מתאים לשתות בטמפרטורה של 10 מעלות צלסיוס ביום קיץ חם עם פלטת גבינות כבדות, לצד ארוחת דגים וסלטים קלים.

 

נווה-מדבר - אדום

נווה מדבר - קברנה סוביניון 2022

הרכב: מכיל 85% קברנה סוביניון, 15% ענבי פטי ורדו

הכרמים: הענבים נבצרו בבציר ידני בשעות הבוקר המוקדמות בשתי חלקות שונות:

מקור ענבי הקברנה סוביניון מבציר כרם הרוחות,בהר הנגב הנטוע על קרקע לס, גיר וחרסית, בגובה 800 מטר וענבי פטי ורדו בכרם חלוצה בבעלות היקב בקרבת מושב קדש ברנע. הכרמים גדלים על קרקע לס חול וגיר בגובה 300 מטר כל הגפנים נהנות מהפרשי טמפרטורות קיצוניים ויובש המאפיינים את האזור המדברי.

תהליך ההכנה: לאחר הבציר מובלים הענבים ליקב למעיכה והפרדת השדרות מהענבים. בהמשך מתבצעת התסיסה במכלי נירוסטה בטמפרטורה קרה על מנת לשמר את ניחוחות וטעמי הפרי. עם תום התסיסה היין עובר השרייה קרה עם קליפות הענבים למשך כשבועיים על מנת למצות את מירב הארומה והטעמים מהקליפה. לאחר מכן היין עובר שפייה ראשונית ויישון של 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי, בהמשך, היין עובר סינון גס על מנת לשמר את מירב הארומה והטעמים. לסיום, ביקבוק ופיקוק היין ושמירתו ביקב לתקופה של כשישה חודשים לפני צאתו לשיווק.

מאפיינים: יין גוף מלא ועשיר, טאנינים מוצקים וחמיצות מעודנת אך בעלת נוכחות.הצבע סגול עמוק ועז, נוטה לשחור מתקבל ע"י סינון גס,ייצוב ושמירה קפדנית ממגע עם חמצן.

המלצת הגשה: היין מומלץ לשתייה בטמפרטורה של 16 מעלות. היין ילווה באופן קלאסי מנות בשר עתיר שומן כגון אנטריקוט, צלעות כבש וקדירת טלה

נווה מדבר - לבן

נווה מדבר - לבן 2023

הרכב: מכיל 80% שרדונה 20% סוביניון בלאן מכרם חלוצה.

הכרמים: הענבים נבצרו בבציר ידני בשעות הבוקר המוקדמות בכרם חלוצה שבבעלות היקב באזור רמת נגב בסמוך למושב קדש ברנע. הכרם גדל על קרקע לס חול וגיר בגובה 300 מטר ונהנה מהפרשי טמפרטורות קיצוניים ויובש המאפיינים את האזור המדברי.

תהליך ההכנה: הענבים עוברים מעיכה ומיד לאחר מכן הפרדה מהקליפות, לשימור הצבע הבהיר של הנוזל הראשוני. לאחר מכן התירוש עובר השריה קרה במכלי נירוסטה על מנת להגיע לנוזל נקי לפני תסיסה, בהמשך היין עובר תסיסה קרה ואיטית לשימור מיטבי של ניחוחות וטעמי הפרי. בתום התסיסה היין עובר שפייה ראשונית ולאחר מכם אחסון במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה על מנת למנוע את התסיסה המלולאקטית, לאחר יצוב בקור. היין עובר סינון ביקבוק ופיקוק.

מאפיינים: יין לבן יבש . כוהל 12.5% היין יבש ובעל חמיצות נעימה הצבע צהבהב כמעט שקוף -ירקרק. היין עבר ייצוב בקור. ביין מורגשים טעמים של תפוח גויאבה ופירות הדר עם סיומת וניחוח פרי טרופי.

המלצת הגשה: היין מומלץ להגשה כשהוא מצונן היטב ל 6-8 מעלות. יין זה יתאים למנות דגים ועוף וכן, ישתלב נפלא עם מנות מתובלות היטב ועם מנות מהמטבח האסיאתי.

סוביניון בלאן - נווה מדבר

סוביניון בלאן - נווה מדבר 2023

יין לבן יבש מסדרת נווה מדבר, זהו היין הראשון של השנה המיוצר מ- 100% ענבי סוביניון בלאן שנבצרו בבציר ידני מוקדם בכרם ניצנה בקדש ברנע שברמת הנגב.

מאפיינים: כוהל 12.5%. צבע זהוב בהיר מאד. ביין מורגש שלוב מרתק של טעמי פרי טרופי והדרים, ארומה משכרת וחמיצות מתמשכת ונעימה.

המלצת הגשה: היין מומלץ להגשה כשהוא מצונן היטב ל 8-6 מעלות יתאים לארוחות,דגים ועוף למנות מתובלות היטב ועם מנות מהמטבח האסיאתי.

שרדונה ספרינג - נווה מדבר

שרדונה ספרינג - נווה מדבר 2023

הרכב: 100% ענבי שרדונה אשר שנבצרו בכרם "חלוצה" שברמת הנגב.

מאפיינים: יין לבן יבש. בעל גוף מלא , 13% כוהל. צבע זהבהב, שקוף.
ביין מורגש שילוב נפלא של טעמי תפוח, אגס, לימון ואננס. חמיצות רעננה וסיומת ארוכה ומענגת.

פינו גרי - נווה מדבר

פינו גרי - נווה מדבר 2023

הרכב: היין הופק מ- 100% ענבי פינו גרי שנבצרו בכרם הרוחות שבהר הנגב. 

מאפיינים: יין לבן יבש. בעל גוף בינוני, רענן ומלא טעם. המרקם שלו חלקלק, המבנה עגלגל, החמיצות טובה מאוד והסיומת פירותית ונעימה. 

ליין ניחוחות של תפוח ירוק, פירות הדר, פרחים, פירות טרופיים ,תבלינים וסיומת מינרלית יבשה.

 

סירה - נווה מדבר

סירה - נווה מדבר

יין אדום יבש מסדרת נווה מדבר

היין מופק מ 85% סירה מכרם שיזף 15% מרלו מכרם הרוחות בהר הנגב.
יין רך עשיר ועמוק. 13% כוהל. בעל טעמים של פרי שחור בשל וסיומת ארוכה וקטיפתית.
יושן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      להתראות!
      אינך בגיל המתאים לבצע רכישות באתר.
      ברוכים הבאים לרמת נגב
      האם את/ה מעל גיל 18?

      אזהרה: מכיל אלכוהול
      מומלץ להימנע משתיה מופרזת