משלוח יין מתנה

משלוח יין מתנה

רוצים להפתיע חבר או בן משפחה עם מתנה יפה במשלוח עד פתח הבית? כידוע, יש לכם שלל אפשרויות לבחור מתוכן, החל מזר פרחים, דרך פלטת פירות צבעונית וכלה במארז יינות אלגנטי, כולם יכולים להתאים לכל אירוע ולכל מטרה. אנחנו גם לא נגיד לכם שהאופציה של משלוח יין מתנה היא האופציה הנכונה עבורכם תמיד, אבל דבר אחד אפשר לומר כמעט בוודאות: מבין כל האפשרויות הקיימות, מארז יינות, במיוחד אם מדובר ביינות איכות או יינות בוטיק מובחרים, האפשרות הזאת היא אפשרות שלא יכולה להתפספס, אפילו לא בקצת.

אילו סוגים של יינות נכון לשלוח כמתנה?

ובכן, בחירת סוגי יינות, וזה אומר זן ענבים, בציר וסדרה, היא בחירה שצריכה להיות מותאמת לאירוע או לסיבה שבגינה אתם רוצים מלכתחילה להוציא משלוח יין מתנה. בהקשרים רומנטיים כדאי מאוד לשלב יין לבן תוסס עם יין אדום יבש מהזנים האהובים של מרלו או קברנה סוביניון. בהקשרים משפחתיים או חבריים אפשר לבנות את המארז בתצורה של התנסות – מספר סוגים של יינות, לאו דווקא מיינסטרים ובכלל זה יינות פחות פופולאריים כמו רוזה, שרדונה, שיראז וכדומה. אם לחילופין, מדובר במארז מותאם לחג ובמיוחד לחג הפסח אבל לא רק, כדאי לשלב גם יין מתוק לקידוש ולליל הסדר עם יין אדום ויין לבן מיינסטרים. ובכל זאת, על אף שהאפשרויות הן רבות ומגוונות, בכל מקרה אתם רוצים להקפיד על איכות ולהימנע מהתחושה שמדובר במארז כסת"ח במחירי רצפה. אתם לא חייבים לשבור חיסכון, אבל גם לא כדאי להתמקד במבצעי ארבע בעשר. יינות בוטיק לעניין זה, יכולים להיות נהדרים.

איך עושים משלוח יין מתנה?

משלוחי מתנה קיימים כבר שנים ארוכות, אם כי האינטרנט בהחלט הביא את האופציה הזאת אל קדמת הבמה. כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר או להזמין את היינות או המארז האהוב עליכם באתר האינטרנט, להזין את הכתובת של מקבל המתנה ובאתרים מקצועיים גם תוכלו להזמין עטיפת מתנה מהודרת בצירוף כרטיס ברכה ואולי גם בצירוף סלסלת פירות או זר פרחים.

כך למשל, אצלנו ביקב רמת נגב תוכלו להזמין מגוון רחב של מארזי יינות במשלוח מתנה לכל חלקי הארץ. יקב רמת נגב מציע לכם מארזי מתנה של יינות בוטיק בקצה העליון של עולם היין, בצירים מעולים מכל הזנים וארומה שאי אפשר שלא להתמכר אליה. רוצים להפתיע בגדול עם משלוח יין מתנה? הזמינו אצלנו באתר או התקשרו כבר עכשיו לטלפון 08-6555849.

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      להתראות!
      אינך בגיל המתאים לבצע רכישות באתר.
      ברוכים הבאים לרמת נגב
      האם את/ה מעל גיל 18?

      אזהרה: מכיל אלכוהול
      מומלץ להימנע משתיה מופרזת