טעימות יין וגבינות

טעימות יין וגבינות

במסגרת טעימות יין, תחשפו לעולם ומלואו. מעוניינים להכיר לעומק את שלבי טעימות היין השונים? כדי שתוכלו גם אתם לחוות חוויות יוצאות דופן מומלץ לפנות אל יקב רמת נגב. הכרם של יקב זה הוקם בשנת 1996 מתוך תשוקה אמתית לייצר יינות בסטנדרט מרשים. וזאת, תוך יצירת יקב בדגש אקולוגי. מוזמנים גם אתם ליהנות ממגוון הסיורים שהיקב מציע כמו גם מארזי היין המשובחים שלו.

טעימות יין וגבינות: היכרות מעמיקה עם תחום מרשים

מחקרים רבים מציינים כי כוס יין אחת מדי יום מסייעת לפעילות הלב ובעיקר – מעלה חיוך על הפנים. אכן, רבים מאתנו נוהגים לשתות מדי ערב כוס יין. כמו כן, נהוג לשתות משקה משובח זה גם באירועים חגיגיים כדוגמת חתונות, ימי הולדת, הרמת כוסית בעבודה וכן הלאה. במקביל, כדי להעשיר את עולמנו וללמוד על תחום היין מפי המומחים יש להתעניין בסיור מקצועי; מפגש הכולל טעימות יין.

מה כוללת הדרכה מרשימה זו? ראשית כל, תטעמו את מגוון סוגי היין של היקב. וזאת, תוך היכרות מעמיקה עם שלל שלבי טעימות היין – החל מהתרשמות מצבע היין וצלילותו, רחרוח היין ומרכיבי הניחוח שלו ועד לגימה של המשקה וגלגול המשקה בפה.

כמו כן, בבואכם להתעניין במפגש חוויתי ומרשים זה, מומלץ לפנות אל יקב מרשים בעל צוות מדריכים; מומחים אשר יסבירו לכם כיצד לגשת לכל כוס יין ולטעום אותה. מעוניינים להשתתף בהדרכה זו? לשם כך, מומלץ לוודא מספר פרטים חשובים: מיקום היקב, השעות בהן ניתן להשתתף במפגש הטעימות, מהי כמות האנשים שיכולים להשתתף במפגש לצד היבטים נוספים.

כיצד טועמים יין? ואילו גבינות מומלץ לאכול לצד כוס היין? זאת ועוד, תוכלו ללמוד אצל יקב רמת נגב. צוות עובדי היקב מחזיקים בהכשרה ובניסיון הדרושים לגידול מרשים של ענבים וייצור יינות משובחים. כמו כן, היינות של יקב זה הינם כשרים – כאשר טעמו העשיר של היין נשמר בהצלחה מרובה.

יקב טעימות יין וגבינות

אחד הבילויים הנפוצים ביותר הינו ביקור ביקב טעימות יין – עבור זוגות, חברות וכן הלאה. תרבות הבילויים בארץ הולכת וצוברת תאוצה לאורך השנים האחרונות – כאשר ישראלים רבים מחפשים אחר מקומות חדשים לבלות בהם וליצור חוויות חדשות. בהתאם, במקום לצאת שוב לאותו המקום המוכר והשגרתי, מוזמנים לצאת לסיור ביקב – כולל טעימות של יין. זאת ועוד, תוכלו להתעניין אצל יקב רמת הנגב. יקב זה משתרע על פני כ-60 דונם – כאשר האדמה שלו הינה מאווררת ועשירה במינרלים.

יקב טעימות יין וגבינות: מגוון דגשים

ישראל מחזיקה בתרבות והיסטוריה של יין מרשימה; עולם ומלואו הכולל סוגי יינות איכותיים מזנים מגוונים של ענבים. בהתאם, יותר ויותר אנשים מבינים כי יין הוא הרבה מעבר לכוס אותה הם שותים בערב שבת או בחגיגת יום הולדת. למעשה, מדובר בעולם ומלואו – בין אם הכוונה לאופן הייצור הייחודי, המזיגה לתוך הכוס ובין אם מדובר בהתאמת היין לארוחה.

לאור כל זאת, רבים מבקשים להעמיק את הידע ואת ההתנהלות שלהם בכל הקשור לתחום היין. וזאת, בין היתר, על ידי חיפוש אחר יקב והשתתפות בטעימות יין. מעוניינים גם אתם להשתתף במפגש מסעיר ומרגש זה? בצדק! החל מקבוצות של חברות קרובות, זוגות, מחלקות בעבודה או שמא מדובר בהתארגנויות אחרות – יותר ויותר אנשים מבקשים להעשיר את עולמם בזכות יין.

ברצונכם להשתתף בסדנאות והדרכות הכוללות טעימות יין בדרום? בבואכם להירשם למפגש זה, יש לוודא מספר נקודות עיקריות. ראשית, יש לוודא כי ההדרכה מתבצעת על ידי הגורמים המוסמכים לכך. כמו כן, מומלץ לברר אילו היבטים נוספים כולל המפגש, באילו ימים ושעות ניתן לקיים אותו – לצד היבטים אחרים.

לשתות ממשקה האלים

יין זכה לתואר של משקה האלים – ואין זו הפתעה כלל וכלל. למעשה, כיום ניתן לראות אנשים רבים המשתתפים בסיורי יקבים – כמו גם בהדרכות הכוללות טעימות יין וגבינות. מעוניינים גם אתם להשתתף במפגשים אלו? לשם כך, יש לפנות אל יקב רמת הנגב.

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      להתראות!
      אינך בגיל המתאים לבצע רכישות באתר.
      ברוכים הבאים לרמת נגב
      האם את/ה מעל גיל 18?

      אזהרה: מכיל אלכוהול
      מומלץ להימנע משתיה מופרזת